Ursäkta!!

Ni får verkligen ursäkta att jag varit så dålig på att blogga på senaste, men jag har inte haft varken internet eller dator hemma men nu har jag det igen så jag kommer bli mycket bättre nu igen :) Jag har börjat på undersköterska utbildningen nu, vi är 32 personer i vår stora klass. Det är hur kul som helst och vi har väldigt många fina människor i klassen, jag personligen tycker att det är jättekul att vi är i så blandade åldrar, vi tänker ju på olika sätt och får inspiration av varandra. Jag trivs som fisken i vattnet ;) Idag har jag även beställt ett vår set till Nathalie, hon får bära villervalla även i år. Leo har fått ett skal set från po.p och då även en windstopper och mössa till, de kommer vara så fina mina små hjärtan!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0