Underbar söndag!

Det var årets finaste dag idag, det var strålande sol och bara någon minusgrad och massa snö :)
Jag och Leo tog pulkan och åkte i några backar, Leo sken som en sol hela tiden och jag hade faktiskt roligt jag också ;)
Sedan kom Herman men Nathalie så även hon fick vara med och åka lite :) Själv känner jag hur otränad jag är just nu, efter att ha dragit pulkan uppför backen så många gånger med en bebis i dessutom så känner jag hur musklerna börjar ömma :P
Nu sover mina små skatter och jag ska hoppa in i duschen innan jag pluggar lite inför skoldagen i morgon!
Vet inte varför alla bilder som jag lägger upp nu lägger sig på sidan??

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0