Tisdag

Igår hade jag världens huvudvärk, jag hade det ofta när jag väntade Leo också men jag hoppas att jag inte kommer få det lika ofta denna gång för det är grymt jobbigt, jag kan inte göra mycket mer än bara ligga i sängen och det känns verkligen som hela världen snurrar..
Idag mår jag iaf mycket mycket bättre, men jag stannade hemma en dag extra från skolan så jag fick sova lite, sen gick jag och hämtade barnen tidigt från dagis så vi kunde vara ute i de underbara vädret idag, jag tog med oboy och smörgåsar till ungarna. Herman följde även han med, det tyckte barnen var jätteroligt! Men vi kunde inte vara på lekplatsen som vi hade tänkt först för den var begravd under vatten ;) vi fick hitta en relativ torr plats och så fick barnen sitt mellis, de älskar att sitta ute och bara vara och jag måste ju hålla med för vem vill sitta inne en dag som idag?


Kommentarer
Postat av: Linnea Wärmedal

Har du kollat så huvudvärken inte är början på havandeskapsförgiftning?

2012-02-24 @ 11:05:16

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0