Skön dag!

I morse gick jag och Leo ut och gick en 2 timmars lång promenad, det var så otroligt skönt att få röra på sig, sedan gick vi hem till Herman och åt lunch där eftersom jag ändå hade med lördagsgodis till Nathalie, sen gick vi ut i lekparken så Barnen fick springa av sig all sin energi :)
Nu har jag och Leo kommit hem igen och han ligger nu och sover, min lilla tröttis <3
Hämtade även ut några peket när vi var ute och kick, jag hämtade bebisens babygym, nya bredbandet och även ett paket från mamsen, hon har stickat en byxa och tröja till Leo och det var jättefint!! Det ska han få ha på sig när vi går ut och leker i morgon :D

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0