Myshelg med Leo!

Denna helg kommer jag endast ha Leo att mysa med, det är så skönt att få lite egentid med honom eftersom man annars inte får det när man har fler barn, när Nathalie var så liten var jag ofta själv med henne på kvällarna och det var så mysigt när det bara var vi 2 så man vill ju ha samma kvalitets tid med Leo. Nathalie kommer iaf vara hos sin pappa och Bella och Vanessa kommer även dem dit så det var en lycklig tjej som jag hämtade från dagis kan jag lova ;) I morgon hoppas jag på fint väder så jag och Leo kan gå en lång promenad och avsluta den i lekparken så han får springa av sig ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Lena Lilliér

Så mysigt! Passa på och njut ordentligt! Kram på er båda!

2012-02-11 @ 14:51:58

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0