Lördag

Jisses vilket härligt väder det är idag, såhär får det mer än gärna fortsätta hela nästa vecka också tycker jag :)
Igår lämnade jag av Nathalie och Leo hos deras pappa eftersom det är pappahelg sen stacka jag till gymmet med Jennie, jag kunde inte vara på crosstrainern mer än 5 min innan sammandragningarna blev för otäcka så jag höll mig till styrkemaskinerna ist.
Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag gör lite lunch för sedan ska jag hem till Herman, han ska jobba i natt så jag ska vara där med barnen. Det gör inte mig så mkt att jag aldrig fått en hel helg för mig själv, jag saknar ändå barnen som tusan direkt dem inte är hemma, jag uppskattar mest sovmorgonen som man får när man är själv men sen vill jag ha barnen tillbaka typ ;) Men barnen behöver ju sin pappa också så jag måste väl stå ut att vara ifrån dem lite.. Denna vecka när vi har lov så ska barnen vara hos deras pappa halva veckan, Nathalie är förstås överlycklig, haha. När jag hämtar Nathalie från dagis är det samma visa varje gång, hon frågar om vi ska till pappa och om det blir ett nej så lägger hon sig på golvet och gråter för hon ska till pappa, samma sak när vi är hemma, hon pratar bara om sin pappa hela tiden och det är jättebra att hon trivs så bra där men samtidigt är det lite ledsamt..
Ha en underbar dag alla ni :D

Kommentarer
Postat av: stjaernfall

Hej!

Vilka fina barn du har! Hoppas allt är bra?



Kram! /stjaernfall från familjelivstråden.. ;)

2012-04-02 @ 23:34:51
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Hanna-mamma till 2 tjejer med 18 mån emellan

Oj vad jag har missat saker! Jag brukade läsa din blogg förut men du hade ett långt uppehåll. Men idag kikade jag in igen och ser att det har hänt massor sen sist!



Grattis till bebis i magen :)

2012-04-11 @ 12:50:59
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0