Ledig dag!

Idag är vi lediga från skolan, hur skönt som helst att slippa den där stressen på morgonen.
Jag och barnen tog en lång mysfrukost innan vi gick ut och gick en promenad i det härliga vädret som vi har idag.
Sedan lämnade jag ungarna hemma hos deras pappa så jag kan få städa ordentligt här hemma.. Det känns som man inte gör annat än att plocka och plocka varje dag men ändå ser det förjäkligt ut hemma.. På vardagarna är vi hemma vid 16.30 på dagarna, sen ska barnen äta middag vid 17.00 sen är det dags för bad, pyjamas, saga och sängen för dem och nattningen tar ju några timmar med Nathalie så när de båda sover så är jag utmattad och somnar själv, det finns helt enkelt inte tid till att grovstäda här hemma förutom på helgen då, men då vill man ju umgås med barnen så mkt som man bara kan!
Hur som helst, ska försöka få klart här hemma ganska snabbt nu så jag hinner ut och leka lite med barnen när solen skiner så gött :)
Och jag får fasiken inte bilderna att vända sig så ni får helt enkelt stå ut med att se från sidan ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

när jag kommer får vi städa åt dig vännen :) för då hjälper jag dig med barnen så då är du inte lika trött ;)

2012-02-15 @ 19:18:45

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0