Ett ljus för alla missbrukare

Ikväll kl 20.00 ska ljus tändas här hemma, ska tända ljus för alla som sitter fast i missbrukets värld, för alla som lämnat jorden pga missbruket, men jag kommer även tända ett ljus för mig själv och för alla som mig alltså för oss som lyckats lämna missbruket!

Det känns faktiskt nästan som igår som jag satt och tog amfetamin var och varannan dag blandat med alkohol, men samtidigt känns det riktigt långt borta. Jag är en helt annan människa idag på både gott och ont men jag vet bättre än att dömma människor av enbart deras livssituation. Jag hamnade där jag hamnade pga av saker som hänt mig tidigare i livet och för mig var droger och alkohol ett sätt att glömma allt, idag löser jag mina problem på andra sätt som är lite mer skonsamma mot min kropp och själ men jag vet hur lätt det är att hamna där!


Kommentarer
Postat av: Sandrah - trebarnsmamma

Heja dig!!! :)

2012-03-06 @ 19:34:55
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0