På med den igen :P

Ikväll åkte blöjan på igen :P Igår så skulle ju Nathalie testa att sova utan blöja, hon kissade innan hon la sig och sen skulle jag ta upp henne vid 22.00 så hon skulle få gå på toan men när jag kom in i rummet så var sängen redan blöt. Tur att jag hade satt på sånt där skydd för madrassen så det var bara att ta av lakanet och sätta på nytt så var sängen torr igen, men nu ligger skyddet i tvätten så inatt fick hon ha blöja, men vi ska testa i morgon igen :)
Idag har båda barnen varit ut med sin mormor så jag kunnat vila, jag skulle verkligen kunna sova dygnet runt nu! Så galet trött, men blir väl så när man inte kan röra sig längre.. Jag tackar gudarna att jag har min mamma som hjälper mig och att Herman faktiskt ställer upp till 1000 nu, jag hade aldrig klarat det annars!!
Nu vill jag bara att detta ska vara över så jag iaf kan börja gå eller leka med barnen iaf!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0