Min lilla skitunge <3

Idag kom barnen hit efter dagis, ingen hit direkt eftersom jag är som jag är just nu. Men såå skönt att få krama om dem lite! Jag funderar bara på när Nathalie ska lära sig att somna normalt, nu måste man bråka med henne varje kväll och det är verkligen inte roligt. Jag vill ju att vi ska kunna vara sams och somna som vänner eller vad man kan säga, men det tycker ju inte hon låter som någon vidare plan :p
Jag är iaf glad att hon lärt sig att sova i sin säng nu så man slipper vakna på nätterna av att hon sparkar en i ansiktet, nu ska jag bara hitta en större lägenhet så barnen kan få egna rum och då kommer jag försöka få henne att ligga i sin säng och somna där så man inte behöver hålla på att bära henne varje dag..


Kommentarer
Postat av: Alexsandra Olsen

Hej! Är också ensam och gravid, så kommer följa din blogg. Såg även att du är beräknad om två dagar, vet du vad det blir för kön? :) Hoppas allt är över snart! :) Kram

2012-05-14 @ 23:11:27
URL: http://www.nattstad.se/olsenalexsandra

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0