Ego kväll!

Ikväll ska jag bara göra massa saker för mig själv, jag ska färga håret (utväxten jag har nu är hemsk! blond utväxt på morkare hår är inte snyggt), jag ska ge mig själv pedikyr och raka benen, sen ska jag skrubba kroppen så man blir mjuk och len :) Vill ju vara någorlunda fräsch när förlossningen sätter igång :P
Jag är iaf hemma igen nu efter några nätter hos Herman, jag sov ju inne med Leo och han tog Bellas rum så vi tänkte väl att det skulle funka så jag får vara med barnen så mkt som möjligt, men det gör det inte! Så idag tog jag mitt pick och pack och gick hem. Jag kommer bara sakna ihjäl mig efter barnen.. Men snart är det helg och då ska dem sova hos mig! Min mamma kommer och även världens bästa Nina <3<3

Kommentarer
Postat av: Stjaernfall

Naaawh, sikka sötnosar! :)

2012-04-25 @ 21:08:53
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0