Borde plugga men orkar fan inte!!

Denna graviditet har varit helt jäkla sjuk alltså, jag visste inte att man kunde ha sådan här smärta i kroppen innan, min rygg känns ungefär som när jag bröt den fast skillnaden är att jag då låg och fick morfin dygnet runt och nu ska jag klara mig på alvedon. Jag har aldrig tidigare haft foglossning, men nu lider jag verkligen med alla kvinnor som lider av denna skit, man känner sig ju verkligen trasig och inte kan man sitta/ligga/stå/gå som man vill heller, men nu är det ju faktiskt bara 3 veckor kvar ungefär så snart är detta över!
Jag har i alla mina graviditeter drömt konstiga drömmar men även där är det extremt nu, jag drömmer om massa andar hela jäkla tiden och jag vaknar ofta att jag står vid någon dörr eller vid ett fönster för att jag "pratar" med dem hahaha, helt jäkla galet. För någon natt sedan så hade jag slängt min golvlampa på soffan för jag orkade liksom inte med anden som var i lampan. Det allra sjukaste är ju att jag är halvt som halvt vaken så jag VET vad jag gör och jag försöker verkligen intala mig själv om att jag drömmer men det är så sjukt verkligt! Jag har då aldrig varit med om något liknande.. Detta betyder iaf att jag vaknar 570 ggr varje natt så jag är ju svintrött på morgonen och orkar inte göra ngt alla, idag hade jag planer på att plugga hela dagen så jag blir klar med allt skolarbete snart men jag klarar bara inte att koncentrera mig!

Kommentarer
Postat av: Tess

fy då vännen!! men tänk om det är sant då ;) ? du har blivit en som kan prata med andar? eller så håller dom koll på dig bara..

2012-04-18 @ 13:08:24

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0