Bitter? Nej absolut inte!

Jag är så jäkla irriterad på allt och alla just nu! Jag är nog den värsta man kan umgås med just nu för jag är extrem negativ!
Jag brukar i vanliga fall vara ganska positiv men nu är jag ruskigt bitter! Jag tycker typ alla är dumma i huvudet förutom några få som man bara inte kan tycka illa om ;)
Nej, jag hoppas jag snart blir gamla vanliga Cissi igen! Nu ska jag ligga och gurgla magsyra hela natten eftersom jag inte har ngt mot halsbränna här, kul va? Ja men ni hör, positiva Britta är på besök!!
Tur jag har mina underbara barn, älskar er mest!

 


Kommentarer
Postat av: Sandrah - trebarnsmamma

Hahaha det roliga är ju att man FÅR vara precis hur bitter som helst i slutet av en graviditet!

2012-05-01 @ 20:45:56
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0