Bättre idag!

Idag mår jag bättre än vad jag gjorde igår ;) Jag har sovit HEELA natten, inte ens vaknat för enn kisspaus så jag är skit nöjd. Smärtan i fogarna, ryggen, underlivet och magen är inte heller lika extrem idag som det brukar så jag har till och med gått i trappor idag och har lite lust att städa här hos Herman..
Träffade Jennie liten snabbis också, var vääääldigt kul :D
Jag laddade hem en film igår "I spit on your grave" den ska tydligen vara väldigt grov, vilket jag gillar så den filmen ska jag se ikväll :D

Kommentarer
Postat av: jennie

HEMSK FILM!:P

2012-04-24 @ 15:45:00
Postat av: stjaernfall

Vad skönt att du har fått haft en bra dag. :)



Ja, hon är charmig när hon lägger den sidan till.. ;) Men det vänder snabbt. Ibland undrar jag om hon inte blivit besatt av nån smådjävul. ;P Men oftast är hon charmig, söt å snäll.. Oftast. :P

2012-04-24 @ 22:23:26
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0