Lite uppdatering!

Jag vet, evigheter sen sist jag bloggade men nu är jag på g igen :)
För dom som inte vet så ska jag och sambon separera, den 25 nov flyttar jag och barnen. Det blev även en liten suprise på vägen.. Efter vi bestämt oss för att flytta isär så visade det sig att jag var gravid igen, först var vi helt inne på abort men när vi såg hur långt gången jag var och att fostret redan hade armar, ben m.m så kunde vi inte, vi var helt överens om att behålla så nu ska jag alltså bli trebarns mamma ibörjan av maj.
Jag har även börjat plugga igen och det går bra med det. Jag kommer fortsätta plugga även när jag är mammaledig sen fast då bara 50%

Snart är min lilla skrutt 1 år, på lördag ska vi fira honom, galet hur fort det verkligen går!


Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde & bebis på väg

Hihi ska bli så kul att ha någon att vara "mammaledig" med :D

2011-11-03 @ 09:22:12
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0