Längtar

Guud vad jag bara längtar tills den 25e nu! Jag vill flytta så fort som möjligt, jag vill slippa hans skitsaker som för mig bara står i vägen just nu, vill slippa allt som har med han att göra! Jag är faktiskt inte ett dugg ledsen egentligen att vi ska flytta isär, bara glad att vi äntligen tagit det steget. Jag vet ju själv att jag bara stannat i detta förhållande för barnens skull och för att jag inte trott på mig själv längre. Nu inser jag ju att det bästa för barnen är just att flytta, inte så bra för dom att se pappa och mamma bråka så mycket och se pappa så förbannad som bara han kan bli, nej då är det bättre att dom kanske får två bra föäldrar som inte bor med varandra. Herman har ju verkligen förändrats sen starten, jag föll ju för honom för han verkade vara världens snällaste kille och världens bästa pappa åt sina två barn. Men allt förändrades när jag väntade Nathalie, det var då han blev våldsam och hotfull för första gången, jag önskar att jag tagit mod till mig och gått redan då men det är ju lätt att vara efterklok! Jag kommer då garanterat inte göra om samma misstag ännu en gång, det vet jag säkert!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0