Går halvt som halvt sönder..

Jag upptäcker bara mer och mer varje gång jag går in på jäkla datorn, jag snokar ju inte ens, idag skulle jag enkelt bara söka efter en barnvagn till bebisen men så fort man hunnit skriva första bokstaven i sökfönstret så kommer ju massa historik upp. Vi har inte ens flyttat ifrån varandra har han verkligen så jävla bråttom? Jag könner att alla dessa år bara har varit slöseri med tid, eller jag har ju fått det finaste av allt, barnen! Men ibland önskar jag bara att jag haft exakt dessa barn fast med en annan pappa... Hemskt att tänka så men jag kan inte styra mina tankar just nu. Han är borta på fotboll nu, säger han iaf men han vart borta i 3 timmar nu så vem vet??

Kommentarer
Postat av: Tess

Du vet jag finns alltid för dig hjärtat och bara att ringa.. ska bli så skönt att få träffa dig snart :) finns alltid för dig <3 för er 3 snart 4 :)

2011-11-15 @ 23:06:39

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0