Ensam!

JAg vet att jag har människor runt om mig som bryr sig, men jag kan bara inte ta och prata med dem om hur jag känner.. Jag vill inte ödsla deras tid med mina problem, känns så egoistiskt på något sätt, de har väl sina egna problem! Det är väl därför denna blog blir lite demprimerande just nu, det är det enda sätt som jag får ur mig saker iaf! Jag ser det väldigt positivt just nu iaf, jag vet hur jag VILL att mitt liv ska se ut, och jag kommer lyckas få det liv jag vill! Hermans barnsliga personlighet och hans elaka kommentarer hör inte hemma där, jag vill bara ha människor som älskar mig och jag dom runt mig, jag vill ha människor som jag kan ha roligt med, jag vill kunna ta det lugnt med goda vänner utan att sitta på helspänn för att det kanske blir liv i helvete för en lite fel kommentar! jag vill leva MITT liv, jag vill leva i frihet! Ibland får jag riktiga atacker, de kan se lite olika ut, ibland börjar jag storgråta rakt ut och ibland får jag bara en panikkänsla i kroppen och då kan jag ionte ens andas, det känns som det sitter något i halsen som gör att luften inte kommer förbi, hur hemskt som helst!! Jag har aldrig i mitt liv haft det såhär tidigare, inte ens när jag mådde som sämst med drogerna och allt det, det är när jag tänker på det som jag inser hur dåligt jag faktiskt mår för allt det här! Då var inte mitt liv värt mycket, men ändå så hade jag flera stunder när jag verkligen var lycklig. Jag får extremt dåligt samvete när jag tänker att jag inte är speciellt lycklig nu, jag menar jag har världens finaste barn då borde jag väl vara lycklig?? Men nej, jag är inte det, jag är otroligt tacksam för att jag fått just mina barn och dem förtjänar en lycklig mamma så när jag inte orkar kämpa för min egen skull så kommer jag kämpa för dem!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0