1 års dagen

Idag fyllde min prins ett år, tiden bara rusar förbi och snart är han en finnig tonåring ;) Leo fick många fina presenter så det tackar vi mycket för!

Men som vanligt så var det inte en perfekt dag iaf som jag hade hoppats på, Herman jobbade natten till idag fast jag tyckte han skulle vara ledig så han skulle orka med dagen. Men han jobbade som sagt ändå, men när han kom hem så visade det sig att han inte endast hade jobbat, han hade druckit också så han kom hem full vid 05. Idag har han bara varit sur och trött, han har inte ens försökt att vara trevlig mot någon.
Jag blir så arg att han bara förväntar sig att jag ska ta hand om allt plus att hans andra barn är här, men träffar dom honom något alls typ? Nej för det är ju också mitt ansvar tydligen. Han åker innan dom lagt sig och bryr sig inte om att leka eller underhålla dom på dagen. Jag blir så trött på hans slapparsle, ska bli skönt att slippa honom! Han kan inte ens ställa upp på sin sons födelsedag liksom...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0