Vältränade armar

Förr var jag helt fixerad av magen, visst jag vill väl fortfarande ha en snygg mage MEN min fixering har helt övergått till axlar och armar. Finns det något snyggare än slimmade armar där man ser konturer av musklerna? Nope, inte för mig iaf, så nu ska jag kämpa för att få mina drömarmar ;)

I morse var jag på gymmet som vanligt, nu strax blir det lunch sen tänkte jag ta med barnen på en långpromenad och sen avsluta promenaden med lekparken, då borde Nathalie få ut lite energi också!
Skulle egentligen till öppna förskolan, men tar det i morgon istället ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Kan hålla med dig om att välformade armar slår lite högre än en vältränad mage, kan de ha att göra med att armar visar man mer?!

2011-05-19 @ 12:09:18
URL: http://justwannatry.blogg.se/
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Mm skitsnyggt med smala slimmade armar på tjejer

2011-05-19 @ 19:40:22
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0