Trött!!

Iförrgår ringde jag Tess precis innan jag skulle lägga mig, var ganska länge sen vi pratade så jag ville höra hur allt var, men det slutade med att vi pratade i över 1,5 timme så jag kom i säng närmare 01.00, inte så bra när man går upp SENAST 06.. Igår så bestämde vi att vi bara skulle prata en snabbis men även då blev samtalet i över en timme.. Nu har vi sagt att våra sena samtal få ett slut, att vi får prata lite tidigare på kvällen för annars går vi båda två som zombies ;)
Hur som så¨tycker jag att det var skönt att prata med henne igen, hon är en sån där kompis som man kan strunta prata med i flera flera månader men ändå så känns allt hur normalt som helst när man gör det igen, vi två har gått igenom sjukt mkt tillsammans och vi har varit ovänner flera gånger men vi hittar ALLTID tillbaka till varandra igen! Älskar dig vännen!

Idag ska jag ta ut barnen så dom får leka av sig och sambon får träna lite med sitt dj jobb lite mer, ganska skönt ute idag faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Tess

Älskar dig med vet du hjärtat ;) <3

underbart söt Leo va på filmen då <3<3<3 kärlek till er!

2011-05-12 @ 13:17:28

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0