Storlek 28!

Nu har jag inte tränat så mkt den sista tiden, har inte haft riktig motivation men igår började jag igen, körde då styrka och idag blev det intervaller.
Men vet ni vad? Jag testade ett par jeans igår som jag inte har kunnat ha sen Nathalie var ca 6 mån, det var i strl 28!!! Jag som haft storlek 31 för bara 2 månader sedan. Så jäkla underbart skönt! Men jag ska ju absolut ge järnet, för efter sommaren ska jag komma i mina jeans med strl 26!

Igår var bara jag och Nathalie ut på en liten promenad, sen var vi inne hela dagen. Jag kom på att alla barn fick ju jättefina pärlor och massa annat när Leo döptes så vi satte oss och gjorde lite smycken! Jättefina blev dom, ska ta kort sen så ni får se :) 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Grymt bra jobbat!

2011-05-17 @ 12:20:50
URL: http://tentorochpoang.blogspot.com
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Jag har 27 nu, men vill också till 26.. hade dock 24-25 innan jag vart gravid ;)

2011-05-18 @ 18:36:21
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0