Sjukhusgrejer!

Idag var jag på vårdcentralen för att få tabletter mot ryggvärken, fick samma läkare som jag nästan alltid får, han är verkligen jättebra! Så han skrev ut samma tabletter som jag hade innan jag fick barnen, dom flesta läkare försöker få på en massa tabletter som inte hjälper ett skit så jag är väldigt glad att jag fick dessa tabletter utan att testa en massa nya.

När jag kom hem så ringde jag Akademiska i uppsala för att boka en ny operationstid eftersom jag var gravid när jag skulle gjort den egentligen. Jag är lite nervös för operationen, sist dom opererade ryggen så blev jag sjukt beroende av personalen på sjukhuset, jag kunde inte ens vända mig i sängen själv, sköterskorna fick hjälpas åt för att vända mig och sen lägga kuddar bakom ryggen för att jag inte skulle ramla tillbaka, men då var ju min rygg riktigt trasig, nu är den ju "hel" så det borde ju inte bli lika illa denna gång.. Men nervös är jag iaf!


Kommentarer
Postat av: Hanna-mamma till Bianca

Ja, verkligen skumt! Hon bara konstaterade att den redan hade vuxit ihop..sen var det inget mer med det..

Tur då att hennes huvud ändå har vuxit som det ska! Det enda var att det var lite snett där ett tag men det rätade upp sig själv också :)

2011-05-13 @ 16:32:52
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Men usch, varför ska du opereras?

2011-05-14 @ 12:33:01
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0