Karlstad

Idag har jag och Nathalie varit i Karlstad.
Var kul att sitta och snacka om både bebisar och annat som jag saknat nu ett tag, får ta tag i det här nu och sluta isolera mig.
Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig, förr kunde det inte gå en enda dag som jag var själv, fick panik och var tvungen att få sitta och snacka med någon kompis, nu är det nästan tvärt om. Jag har det bra för mig själv och om jag umgåtts med någon en dag så känner jag mig helt slut i huvudet. Men nej, no more! Är ju inte kul i längden att vara såhär.

Vi var även in på polarn o. pyret och på pricken innan vi drog hem, det är ju ett måste när man är i Karlstad!

På onsdag åker vi till Gävle, ska bli SÅ kul, men gruvar mig bara lite att sitta i 4 timmar på tåg med både Leo och Nathalie, får hoppas att dom är på bra humör ;)


Kommentarer
Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

det går nog bra med tågresan ska du se :)

2011-05-02 @ 16:02:23
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Nej lek mer mer oss =)

2011-05-10 @ 09:26:23
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0