Hej hopp

Nu ska jag äntligen iväg, åker till Gävle nu i veckan och påvägen hem ska jag åka förbi stockholm. Har bara lite beslutångest.. Ska jag sova hos Nilla eller ska jag bara vara i Stockholm några timmar? Jag vill ju självklart vara där i några dagar egentligen men nu när jag har med barnen så är det ju lite svårt när det varken finns barnsäng/stol eller andra saker som man har hemma.. Får se hur vi gör.

Tider bara rusar fram, nu är det bara 1 månad kvar tills min prinsessa fyller 2år. Hennes dag kommer firas i Gävle, sen helgen efter åker vi vidare mot malung och helgen innan hennes födelsedag kommer vi vara i Stokholm och fira min syster som då tar examen och då är Läkare, är grymt stolt över henne! 
Det blir fullt schema då, jättekul!!

I helgen har vi köpt en bilbarnstol till Leo också, tog inte samma som Nathalie har, vi tog Britax Hi-Way. Någon som vet om det är bra/dålig??


Kommentarer
Postat av: Tess

jag tycker att du ska åka hem samma dag när det varken inte finns sängar elr stolar för barnen.. och när nathalie är så svår att somna.. bättre du gör övernattningar när dom är större :) min åsikt vännen ;) saknar er.

när åker ni till malung? alla 4a?

2011-05-01 @ 15:03:27
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Du skulle tagit multi-tech för den är asbra =)

2011-05-10 @ 09:25:27
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0