varit ute i vårsolen :)

Idag, har vi varit ute nästan hela dagen, jag var med Nathalie på taket sen tog vi en promenad till dagis där vi hämtade dom stora tjejern, sen gick vi på stan och köpte nya sandaler till alla tre. Vi köpte även en sån där trehjuling med ett handtag därbak till Nathalie, så när vi kom hem så jag jag och flickorna ut och tog årets första cykeltur. Sen hann vi inte mkt mer för då var klockan 18.00 och det var dags för kvällsmat.
Nu ligger alla barn, men sover gör dom inte och varför gör dom inte det? Nathalie springer in till Bella och Vanessa hela tiden och håller på. Hon tog av sig sin blöja och sa att hon hade "kissat" som hon säger när hon bajsar men det hade hon inte, sen så låtsas hon sova berdvid vanessa bara för man ska låta henne ligga kvar :P Lillskiten!!
 Men nu är ganska tyst där uppe så nu kanske dom sover, hoppas hoppas!!

Just nu kollan jag på "mamma byter bo" inte alls lika bra när vi svenskar gör om amerikanska program, men jag kommer säkert bli besatt av programmet ändå ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0