Tränat

Har vart och tränat nu på kvällen, jag ville egentligen inte lämna sambon själv hemma med barnen eftersom Nathalie har feber och är jättegnällig. Det är väl tur att Leo inte är ett sånt krävande barn :)
 Men jag kände att jag var tvungen, annars skulle jag bara fortsätta skjuta på det hela tiden och det funkar inte längre, jag har ju faktiskt 19 hela kilon att tappa.
 Innan jag blev gravid vägde jag 55kg, nu vägen jag hela 74kg.. Trist! Men nu ska jag träna 6 dagar i veckan och byta ut middagen mot en shake.

 Idag till frukost åt jag mini yoggi, till lunch blev det sallad med lax och nu en shake. Det måste väl funka eller?

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0