Tji fick jag..

Jag som trodde alla var friska nu... När jag kom hem vid ca 13.00 så kom nathalie och mötte mig vid dörren, jag tyckte det stank nåt förjävulskt och visst tusan hade hon kissbajs som jag kallar det..
Sambon hade även bytt tre gånger redan under dom 2 timmarna jag vart borta..
Leo, även han har spytt och är dålig i magen!
 Jag kan faktiskt inte låta bli att bli irriterad på Bellas och Vanessas mamma, tycker inte man skickar iväg barn med magsjuka. Låt dom vara kvar på ett ställe tills dom blivit friska! Om dom blivit sjuka här hade jag inte ens kommit på tanken att skicka iväg dom.
Nu har alltså deras mammas familj magsjuka OCH vi, det hade räckt med en familj tycker jag... Men men nu är det gjort.
Hoppas på en någorlunda lugn kväll iaf!

Kommentarer
Postat av: Becky - Mamma till Cassandra

Usch vad dålig stil!! Förstår inte hur vissa resonerar med sjuka barn :/

Jag var på öppna förskolan med min dotter förra veckan, två dagar senare så låg jag assjuk i magsjukan, 2 dagar senare sambon och dagen efter det dottern med. Och en av mammorna satt och berättade att de precis hade haft magsjukan.. Varför väntar man inte ett par dagar extra innan man går ut då? Och man går väl inte ner till öppnis det första man gör och smittar ner en massa andra familjer :(



Krya på er! Kram

2011-03-16 @ 22:15:12
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Jag hade blitt tokig på deras mamma. Skicka iväg sjuka barn med magsjukan som smittar som fan också :/ Idiotiskt!!

2011-03-17 @ 07:17:16
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0