Svinkoppor.

Nathalie hade ett sår vid läppen när hon vaknade i morse, jag trodde bara hon hade rivit sig, sen när vi skulle gå till bvc så hade det blivit mer rött runt om och då trodde jag bara att hon pillat där.
 Men när vi kommer till bvc så utbrast sköterskan "Men har hon svinkoppor?" Jag blev faktiskt lite chockad och sa som det var, att jag trodde det var ett sår. Hon sa att det ser ut så i början, men hon kunde inte avgöra helt om det var en svinkoppa eller om hon börjar få vattkoppor, vi skulle vänta till i morgon för då skulle vi veta säkert.

Nu har det blivit ännu rödare som ni ser själva, så jag tror mest på svinkoppor




Leo växte som han skulle och ligger på sin egen kurva. 62,5cm och 7kg tung, vikten har stannat av men det är ju ganska bra då han låg ganska mkt över kurvan innan.


Kommentarer
Postat av: Fröken C - Mamma till Nellie

Vilken mysig blogg! :)

Hoppas lilltjejen blir av med vad det nu än är :)

2011-03-09 @ 20:45:27
URL: http://frokencatrin.blogg.se/
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Skulle inte heller vetat om det var svinkoppor, så förstår dig.. smittar det eller?

2011-03-09 @ 22:13:32
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0