Snö.

Usch och fy alltså.
Jag som har haft en massa vårkänslor, dom försvann ju direkt i morse när jag såg all snö ute.. Vill inte ha mer vinter, jag är trött på all snö.
Sen är jug sur eftersom jag nu, så klumpig som jag är har ramlat. Snön täckte isen så jag visste inte att det var halt och vips så låg jag ner.. Sån skit som händer när det kommer snö.
Nej nu är ju lite deppig.
Men man ska väl alltid se något positivt och det är ju faktiskt varmt ute iaf så det var riktigt skönt med en promenad idag! Skulle kunna vara ute mkt längre.


Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Låter härligt med promenad, men inte lika skoj att ramla kanske förutom för de som såg dig ;)

2011-03-18 @ 17:52:44
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0