Sjuk.

Igår kväll började jag känna lite huvudvärk och det blev snabbt bara värre och värre, sen kom halsont och öronvärk, så jag gick och la mig tidigt för jag var sjukt trött. Men när sambon kom hem vid 03.30 var jag fortfarande vaken.. Sen somnade jag men Leo vaknade ju ganska snart för mat och sen vid 06 kom Nathalie in om kramades med Leo, su nu sitter jag här trött som tusan och sjuk.
 Känner att jag klagar mkt men man måste ju göra det ibland också :P
Vi skulle ju till badhuset idag men jag är inte speciellt pigg på det.. Dom andra får nog gå själva!
Jag ska iaf försöka ta mig i kragen och gå ner på stan en sväng och träffa nice nyfiken och svamp bob fyrkant, Nathalie träffade dom även igår och älskade dom, men favorit var nicke ;) Hon gick runt hela dagen/kvällen och ropade "AAAAAPAAA KOM" eller "APA BORTA" och såg frågande ut, Mammas gofis!

Ska lägga ut bilder sen på Nathalie och Nicke ! 

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Krya på dig!

2011-03-26 @ 22:54:05
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Lina

Hej ny här på din blogg,hoppas att du mår bättre snart inget roligt att vara sjuk.Jag har också känt mig lite sådär denna veckan...har haft en sådan frossa på nätterna i bland kommer det på dagen också.Oftast brukar man jag sova i bara t-shirt och underkläder,men bara denna vecka så har jag haft mysbyxor,tröja och sockar samt en filt och täcke..ändå har det varit kallt tycker ja..



mvh Lina

2011-03-27 @ 18:55:04
URL: http://www.mammatillhampus.blogspot.com/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0