Rise and shine

Nu är vi säkra på att det är svinkoppor, så idag får jag bege mig till apoteket och köpa något så det försvinner, men tills dess får vi hålla henne borta från andra barn.


När jag kom ner i morse fick jag se något riktigt sött, båda mina killar låg på en madrass i vardagsrummet och sov, Leo låg i sambons famn och det såg jättemysigt ut.
 Han sa sen när dom vaknade att han tyckte att jag skulle få sova riktigt i natt igen, det är dessa saker man verkligen uppskattar!

Hoppas ni får en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Vilken snäll sambo du har!!

2011-03-10 @ 11:10:39
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: S. Lövsta

Va glad att du har det så bra :)

Själv har jag nog fått sova ut 2 ggr sen Melissa kom å då har jag fått be om det!

2011-03-10 @ 16:37:50

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0