Piggare idag!

Idag känns allt mkt mkt bättre än igår.
Så idag har jag tränat som vanligt, tvättat och storhandlat!
Och träningen verkar ge resultat, byxorna känns lösare än vanligt så det är jätteskönt!

I morgon är det egentligen mammagrupp igen, men eftersom Leo forfarande är dålig i magen så vågar jag inte gå dit. Men tycker att han varit dålig länge nu, borde ju ge sig snart tycker jag.
Vi har börjat ge morot och majspuré till honom nu eftersom det tydligen ska ge hårdare avföring, så hoppas det hjälper lite iaf.
Vi har iaf gjort slut på 2 blöjpaket på en vecka och idag tvättade jag en hel maskin med BARA bajskläder.
 Nu ligger min bebis och sover så sött, hoppas han får sova hela natten utan att vakna av en blöt blöja igen!

Förresten, jag och sambon pratade lite mer idag om att börja ha Nathalie hemma, hon börjar ge med sig nu så jag tror jag ska prata med hennes dagis i morgon och berätta att vi ska ha henne hemma i fortsättningen!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0