Panik inför dopet.

Jag har inga  kläder, och då menar jag verkligen inga alls.
Vad tusan ska jag ha på Leos dop som är den 2/4?
Den största kjolen jag äger är i strl 36, den kan jag ju bara drömma om nu och det var min tjockis kjol förr :P

På morfars begravning fick jag... hahaha.... jag börjar fan garva på riktigt alltså...
Jag glömde köpa egna strumpnyxor så jag skulle låna ett par av MORMOR, första paret jag testade gick sönder direkt, andra paret funkade väl så jag hade dom, sen när jag skulle ta av mig dom ser jag ett ENORMT hål över hela låret.. Jag är så FET just nu alltså.. Sen fick jag låna mammas gammla kjol som det är strl 42 på, snacka om ångest!

Nej, jag tror jag även ska börja med en springtur på 30min varje morgon innan frukost och sen gymmet innan lunch. då måste jag väl komma i mina gamla kläder?!?

Kommentarer
Postat av: Tess

jag känner lika som du, tur man har systrar som vart större än mig, dock lika stora nu :P

2011-03-15 @ 23:54:57
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Du är ju inte stor heller!! Till och med jag kom i något till dopet som vi hade för Vilde och jag var stoor!

2011-03-16 @ 06:27:51
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Linnea

Cissi, du är en riktig förebild för mig!

Var försiktig i början när du löper om du haft problem med foglossningar. Känner du det minsta så använd cykel eller cross trainer istället, annars kan problemen bli bestående. Tänk även på bäckenbottenträning så att det inte bäckenbotten skadas vid löpning.

Vi hejjar på dig! :)

2011-03-16 @ 08:03:36

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0