Ny frisyr..

Idag har jag ju varit hos frisören, jag ser verkligen helt annorlunda ut, jag har kort hår och lugg hahaha... Frisören fick fria händer och det märks, skulle nog aldrig ha klippt mig såhär om jag skulle bestämma, men jag ville prova något nytt och det har jag ju verkligen fått nu!

Hela familjen var sedan ut på en liten promenad, och påvägen hem så gick vi förbi en sån där buss eller vad man kallar det där dom säljer färsk fisk, så åt vi laxkotletter till middag :)

Prästen har även vart här idag så vi har bestämt att vi skulle ha kärleksvisan plus 2 andra psalmer på dopet, blir nog jättebra :D

Kommentarer
Postat av: Myran

Kommer det upp bild på frisyren? :o)

2011-04-02 @ 09:57:20
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0