Mysmorgon

Jag har ju bara sovit en hel natt nu på 4 månader, så jag känner mig halvt som halvt utmattad. Kan ju inte sova på dagen heller när man har ett äldre syskon till bebisen.
 Men igår kväll erbjöd sambon sig att ta Leo HELA natten nere i vardagsrummet så jag fick sovrummet för mig själv, snacka om att jag uppskattar det!
Nathalie vaknade en gång på natten och skrek, men hon somnade om så fort jag kom in till henne och kramade om henne, sen någon timme senare kommer hon insmygandes i mitt sovrum och lägger sig bredvid mig, guud så mysigt att ligga och gosa med henne, det var ju länge sedan jag sov med henne.
 Nathalie sov till 07.00, då satte jag på barnprogram på tv'n, så låg vi i sängen och myste i ca 30 min till!

Jag har alltså haft en underbar natt och morgon :) Sambon är därimot lite trött ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0