Måndag

Ny vecka igen då.
I morse var jag och lämnade Bella och Vanessa på dagis, skönt med en liten promenad nu när man inte kan träna.
 Jag har faktiskt ångest över att jag inte har kunnat träna på flera dagar nu, vill ju komma ut min fat suit nu!
Jag låter fortfarande som om jag kommit i målbrottet, vill bara att min hals ska bli bra nu!! Jag dricker massa massa te nu och hoppas på att det ska hjälpa lite iaf.

Idag har jag iaf ringt prästen då han fortfarande inte hört av sig, det är ju inte ens en vecka kvar till dopet nu så det känns ju som om han skulle ha hört av sig! Men jag kom till "fel" präst, men hon skulle absolut hälsa till "min" präst att han skulle höra av sig direkt, för hon tyckte också det var lite sent.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0