Lite nytt i garderoben.

Nu har Nathalie och Leo fått lite nytt, hämtat hem detta i helgen,
Till Nathalie:



Och till Leo


Snacka om att man spenderar pengar annorlunda när man har barn, nu tycker jag inte dom kan få nog av kläder och skulle lätt kunna shoppa upp alla slantar jag har, men när köper man något till sig själv? Väldigt sällan, jag har ganska nyss köpt något till mig men om jag tänker efter noga så har jag väl handlat kläder till mig 3 ggr på två år! Sjukt, förr köpte jag kläder, skor och väskor varje månad..

Jaja hur som helst, min kära mor var ju här denna helgen, typiskt att jag skulle bli sjuk då da men jag försökte vara någorlunda social iaf.
Min mamma är helt underbar och som vanligt hade hon med presenter åt barnen och även överraskning åt mig och sambon, vi fick två tavlor. En jättestor canvas tavla med en syskonbild på Nathalie och Leo och sen en lite mindre canvas tavla på Leo :) Helt underbara! Så tack lilla mamsi!!

I morgon skulle jag ta med Leo till babycafé för att ta fot och handavtryck, men jag är fortfarande förkyld så sambon får gå dit ist, har ju faktiskt glömt att ta hans avtryck innan, skäms nästan för det! Men Nathalie tog jag första när hon bara var några dagar gammal... Men men bättre sent än aldrig!

Nej nu ska jag sussa kudde. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Samma här, barnen får kläder heeeela tiden och skulle kunna köpa ÄNNU mer! Till mig däremot blire ingenting!

2011-03-30 @ 20:42:18
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Myran

Haha, känner igen det där med att köpa till kidsen hela tiden, medan man sällan köper till sig själv. Men nu har några vänner till och med sagt till mig, för det är egentligen jag som behöver kläder & skor. ;o)

2011-04-02 @ 09:53:10
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0