Lat.

Idag har jag haft en sån där dag när man inte orkar något alls..
Sambon fick ta ut barnen en sväng så dom fick lite luft, jag stannade bara hemma.
 Jag vill göra så mkt, det behövs göras så mkt här hemma men orken finns bara inte! Hade sagt att jag skulle springa även idag men så blev det inte heller.
Men i morgon är jag på g igen så då ska jag ha fullt upp hela långa dagen.

Ibland saknar jag Malung så mkt, inte själva byn men alla vänner.. Saknar er så mkt!! Kul att några av er iaf kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Man får ha sånna där dagar mellanåt. Vi får hitta på något någon dag när alla är helt friska?

2011-03-21 @ 06:53:43
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Tess

brukar tänka på det jag oxå :) vi hade ju så skoj förr..

2011-03-22 @ 19:18:57

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0