Kolakakor.

Nu på förmiddagen har vi bara varit inne, vi har ritat, kollat på teknat och bakat kolakakor, dom är just nu i ugnen, men dom ser fruktansvärt goda ut! Nathalie sitter i köket och väntar på sina kakor ;) "kaka, kaka" sjunger hon glatt, gofisa!
 Leo och sambon ligger och sussar sött tillsammans dom, skönt när Leo kan sova hemma också, han brukar ofta inte kunna det pga ljudnivån!

Jag känner mig faktiskt ganska dum, jag har inte haft min mobil sedan i fredags och igår när jag slog på den så hade jag ca 10 meddelanden och ca 15 missade samtal, ett av dom samtalen var just prästen.. Och nu när jag försöker ringa upp så har han inte sin mobil på.. Men men, jag får fortsätta försöka nå honom!

Men förresten, vad är det för jäkla mening med all snö vi fått? Varför börjar det snöa nu när vi började få fint väder och den mesta snön redan var borta? Nej usch och fy, vår vill vi ha!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej. Kikar in :) Kul att läsa om någon som är ungefär lika gammal och tvåbarn. Man känner igen sig i det du skriver!

Jag är själv snart 23 år och har två pojkar. en född 07 och den sista är född nov 10. Kram

2011-03-30 @ 07:50:00
URL: http://www.shinysister.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0