Idag.

Idag gick jag, sambon, Nathalie ut och gick i ca 2 timmar. Jätteskönt var det ute.
Nathalie tyckte väl mest att vattenpölarna var roligast och när vi gick förbi ankorna, jäklar vad hon skrek och tjoade :)

Sen vid 16.00 kom Bella och Vanessa, dom har magsjuka, fick det igår så det tog inte lång stund innan Bella var in och spydde. Jag hoppas verkligen innerligt att Nathalie eller Leo inte blir smittade, vi har fått nog av magsjuka och andra skit saker, så vi får hoppas det här är det sista vi ser av spyor för i år!
 
Fick förresten ett samtal i veckan om att dom skulle starta en mamma grupp för unga mödrar och dom undrade om jag ville vara med. Jag sa att jag faktiskt inte ser mig som en direkt ung mamma men hon tyckte att jag var ung och det skulle vara andra 87:or där så äldst skulle jag inte vara. Så i morgon ska jag dit, får se vad det är då..

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0