Härliga vårväder

Gud så underbart det är ute!
Just nu är det 11 grader varmt och solen skiner :)
Vi har varit ute på en promenad och njutit, vi har även tagit en fika som var populärt av Nathalie ;)
Sen gick vi och tittade på något som jag kan ha på dopet, tillslut hittade jag en jättesöt tunika. Så nu ska jag ha den på dopet men den är även så vardaglig så jag kan ha den i sommar.
 Jag har även beställt nya puma skor till mig och ett par jeans (Levis) till sambon, jag hoppas han gillar dom, för denna gång gick jag helt och hållet på min smak och inte hans ;)
Sen har jag beställt ett par jeans från villervalla till Nathalie och en vändbar tröja/jacka till Leo och även den från villervalla.

Nu ska jag nog sätta mig på ballkongen med en kopp kaffe och njuta av solen!

Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Fin blogg du har! =)

Allt bra med er?

2011-03-22 @ 16:23:10
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & gravid ★

sv: tack=)

Jag köpte den blå villervalla jackan till min son, men ångrar nu lite att jag inte tog den lila till min flicka då jag gilla den skarpt.. Kanske beställer en till henne ändå =)

2011-03-23 @ 08:59:38
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Villervalla is the shit =)

2011-03-23 @ 20:27:21
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0