Hämtat alla dagiskläder.

Idag när vi hade vaknat och ätit frukost gick vi till Nathalies dagis och hämtade alla hennes kläder.
Hon hade mer än jag minns där, overall - 2 set regnkläder, stövlar, fleece kläder, mössa, vantar, 3 jeans, 1 par mjukisbyxor, 3 tröjor, 2 par strumpor och sen en massa blöjor... Det var mkt mer än jag kommer ihåg så det blev lite knöligt att packa ihop då jag bara tagit med två påsar ;) Men men allt går bara man vill!
 Men nu går hon alltså inte mer på dagis, jag fick min vilja igenom! Sambon gillar det inte alls men jag tror det blir bäst :)
 Nu håller jag på och städar det sista innan mamma kommer på besök :) Ikväll kommer även Ronny också. I morgon ska vi alla åka till badhuset och bada, ska bli kul!

Förresten igår hade jag faktiskt rekord för min blogg, 102 besökare. Roligt när det stadigt ökar :)

Kram på er

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0