God morgon...

... alla solstrålar!
Snart ska jag och barnen ut på en morgonpromenad, det behövs så man piggnar till lite :)
Annars iad blir det mätning och vägning av Leo på BVC och efter det ska vi ta en tur till lekparken och ha med lite varm choklad, Nathalie behöver verkligen få leka av sig lite.
 
Hon har nu kommit in i en period när hon är riktigt sur och grinig hela tiden, om jag eller sambon försöker vara snäll eller bara fråga henne något så skriker hon NEEEJÖÖÖ! Sen kollar hon på oss med en sur min. För bara någon dag sen satte hon på sig sina skor, jacka och mössa sen öppnade hon ytterdörren och stack iväg :P Kan också påpeka att hon inte hade några byxor så helt barbent och detta gjorde hon när hon var trött på oss...
Jag funderar hur det kommer bli när hon kommer in i tonåren om hon är så här nu?

Jaja, nu ska jag gå till mina bebisar!
 ha en underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Haha busunge, men om hon är sån nu kanske hon är lugn i tonåren ;)

2011-03-13 @ 12:54:56
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0