God morgon.

Idag är jag ruskigt trött. Håller på att somna hela tiden :P
 Tror jag måste väcka sambon snart så det finns någon att prata med, han kom hem vid 04 igår, så tror nog han vill sova lite mer.

hur som helst, idag kommer ju Bella och Vanessa. Jag ska försöka hinna träna innan dom kommer så måste nog gå snart. Jag vill ju inte lämna sambon själv med alla fyra barn, det blir ju ganska vilt ;)
Nathalie kommer iaf bli jätte glad när hon ser dom, hon skriker av glädje varje gång, sen springer hon efter dom hela veckan.

By the way, jag vettitusan vad det är med Nathalie nu, hon vägrar sova på nätterna. Hon bara skriker och slåss. Igår lät jag henne till och med lägga sig i vår säng med mig men inte ens det dög, väldigt frustrerande när minstingen är skit trött och han vill sova men kan inte för hon bara skriker hela tiden. Igår tog det över två timmar innan hon somnade! Nej, jag hoppas innerligt att detta bara är en period!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0