Fräscht..

Leo skiter fortfarande som en galning och inatt när jag skulle byta på honom fick jag en jättefin present av honom :P
Jag som trodde att han skitit klart trodde helt fel. Jag hör hur han börjar ta i när jag redan tagit av blöjan och sen prrafs, jag kollade på skötbordet om jag såg någon skit men nej det gjorde jag inte, då började jag känna hur varm och blöt jag blev på magen och låren, han har skitit ner hela mig!!! Så det var ju bara att ta av sig alla kläder, och medans jag gör det så hinner han skita ner skötbordet TRE gånger... Jippiee vad roligt det är att torka upp allt och samtidigt göra ren mig själv mitt i natten ;)

När sambon kom hem i natt var jag fortfarande vaken, jag sover så sjukt dåligt med Leo. Jag vaknar av alla rörelser han gör och han gnyr hela tiden i sömnen.
Så nu när sambon är uppe ska jag gå och lägga mig igen :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Haha fy!! Det var ingen trevlig natt inte ;)

2011-03-20 @ 19:52:10
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0