Dags för klippning.

Japp nu är det ta mig tusan dags att klippa av det här äckliga håret.
Jag hatar verkligen mitt hår, det bara hänger rakt ner och ser fult ut.
 Sist klippte jag mig + färgade håret på sveamagasinet men det blir skit fult och färgen var kass så nu ska jag testa Agaton istället och hoppas att dom är bättre.
 Men jag vet inte om jag ska färga håret mörkt eller om jag ska bleka utväxten bara, var ju faktiskt några år sedan jag var mörk sist, men samtidigt så gillar jag att vara ljus på våren och sommaren just för att håret ändå bleks i solen.. Aja får se vad det blir!


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jag trodde inte att ett barn kunde bajsa så mycket. 17 bajsblöjor igår och 10 idag. Har man magsjuka bruar man ju ha ont i magen men det har han inte och är superpigg.

2011-03-21 @ 20:53:17
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Du som har så himla fint hår :O Jag skulle gärna byta!!

2011-03-21 @ 21:13:22
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0