Börjar känna mig bra!

Äntligen har mitt halsont släppt och resten av förkyldningen också, känner mig bara lite slak. Men jag ska lägga mig tidigare ikväll och så hoppas jag att jag är pigg som en nötkärna i morgon så jag kan komma iväg till gymmet!
 Jag har iaf fått tag på prästen idag och vi bokade in att han skulle komma hem till oss på torsdag.
Det är en låt jag vill ha på dopet, men det är ingen psalm så jag vet inte om det är ok..? Jag vill ha sarah dawn finer - kärleksvisan, den är såå mysig!

Jag och Nathalie gjorde ju kakor idag, dom var populära så dom är redan slut ;) Ser det som ett bra betyg. Får mer i morgon, och i morgon ska vi även baka massa annat, men i morgon blir det inte bara jag och Nathalie utan då ska alla tjejer vara med :) Blir kul med en massa kladd :D

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0