Börjar bli friska nu

Så himla skönt, igår bajsade Leo totalt 3 ggr och då var det vatten men det är ju skillnad mot ca 15 blöjor per dag. Och i morse var det inte ens vatten!!! wiiieee, äntligen!!!
Det är en sån enorm skillnad på honom nu också, han kan sitta och hoppa i hoppgungan och vara lite för sig själv, något som han absolut inte kunde när han mådde dåligt!

I morse kom Nathalie in i sovrummet kl 04, hon ville ha välling. Men när jag såg vad klockan var så vände jag mig bara om och sa att välling blir det inte, men hon får komma och lägga sig brevid mig om hon ville, men hon sa då bara NÄ och går ut och in i sitt rum igen :) Strax efter vaknade Leo, men det var sambon som tog honom så jag sov vidare till 06 :)

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Så härligt när det inte är tvåsiffrigt med b-blöjor iaf. Colin var lika men börjar bli bättre 6 dagars och vällingmagen försvann.

2011-03-23 @ 20:35:55
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0