Bakat.

nu har jag och tjejerna bakat, vi har gjort morotskaka och kokosdrömmar. Snacka om god morotskaka!!
 Bella och Vanessa tyckte det var jätteskoj och vill göra om det i morgon ;) Men jag är inte jättepigg på det eftersom det ser ut som det har exploderat något i köket nu, blir att städa när alla lagt sig!

Nu ska jag göra middag, kycklinggryta.
Förresten, jag har inte ätit kolhydrater nu på ca 2,5 mån nu men igår fick jag sug på nudlar, väldigt väldigt dumt av mig att äta det.. Spydde som en grit och mår lite småilla än idag! Nej inget mer sånt nu.

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Nudlar är ju så gott :) Du vet att i shakesen är det kolhydrater och hjärnan behöver det för att kunna fungera.

2011-03-31 @ 12:25:20
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0